Mødre gruppe event

IMG_6084.jpeg

Hyg og lær sammen

for en stærkere barsel

Brug en af jeres mødregruppesammenkomster til at få indblik i, hvordan I passer på jeres mave og bækken (kropskernen), og hvordan I styrker disse efter fødsel både i dagligdagen og til efterfødselstræning samt lær lidt om kropskernens rolle i jeres livskvalitet fremadrettet både som mødre og atleter.

Der er mange myter forbundet med efterfødselskroppen og efterfødselstræning og bevægelse generelt. Disse myter er blevet til indgroede overbevisninger, som sundhedsfaglige nøglepersoner videregiver som generelle råd, der hverken hjælper eller støtter gravide og nybagte mødre. Eksempler på myter:

  • Du må ikke løfte mere end 12 kg.

  • Du skal lave en masse knibeøvelser

  • Du må ikke lave mavebøjninger, især hvis du har delte mavemuskler

  • Du skal lukke hullet i dine delte mavemuskler og gerne med hjælp fra et mavebælte.

  • Tissen i bukserne er en normal del af mor-livet, det må du leve med.

    Jeg vil under eventet gør op med disse myter og give jer en bedre forståelse af, hvordan I kan passe på jer selv, og styrke jeres bækken og kropskerne samtidig med, at I laver det, som I elsker (danse, crossfitte, løbe, styrketræne, dyrke yoga...)

Fordele

Den information I får under eventet, er den manglende brik i puslespillet omkring morkroppen i tiden efter fødsel. I vil derfor opleve, at I står stærkere i jeres valg af træning, personlig træner og evt. valg af behandlere.

I får undervisning og vejledning, der gør op med myter omkring efterfødselstræning og hjælper jer med at stå stærkere i jeres valg af træning og i jeres nye liv som mor.

Jeg kommer til jer, indenfor 5 km radius fra KBH K. Bookning foregår ved personlig henvendelse pr. telefon elle mail.

Det er en unik mulighed og en engangs investering i jer selv, jeres helbred og jeres livskvalitet som kvinde og mor.

Hvordan?

Under eventet arbejder vi med mindful-bevægelse og vejrtrækning, der fremmer samarbejdet mellem nervesystemet og kropskernen, og med styrke-øvelser der forbinder denne funktion til resten af kroppen. Mit mål er, at I efter eventet, har et klart overblik over, hvordan I kan bruge jeres kropskerne til jeres fordel i dagligdagen, og når I påbegynder jeres foretrukne træning og sport. Desuden vil I få et indblik i, hvad jeres krop prøver at signalere, hvis I oplever symptomer og smerter, som f.eks.

  • Delte mavemuskler - hvad er det egentlig? For det du finder på Dr. google er ikke helt korrekt

  • Bækkenbunds dysfunktioner efter fødsel

  •  Hofte- og ryg smerter

Vi runder eventet af med et træningsprogram, som I får med jer, så I kan træne selv og opbygge kernestyrke og forberede jeres kerne på jeres videre forløb og træningsrejse.

Det vil være en stor hjælp, hvis én eller flere af jer har lyst til at være model med bar mave undervejs, men det er ingen krav!

Hvad så bagefter?

2 timer forsvinder ret hurtigt, og I vil opleve at eventet er intensivt, hvis vi skal nå at runde det hele. I er derfor velkomne til at mide mig en sms eller mail, hvis I efterfølgende har spørgsmål I ønsker besvaret.

Hvis I efter eventet får brug for individuel hjælp med jeres træning eller klarlægning af hvad I kan, og hvad I skal vente med, er I velkommen til at booke en session hos mig.

I har også den mulighed at tilmelde jer min 6 ugers holdtræning / bootcamp. Man får 10 % rabat på den første bookning hos mig, når man har været til en mødregruppe event (gælder kun 1:1 sessioner).  

Pris 1200kr

Prisen er gældende for max. 6 deltagere.